ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ
ΤΑΞΗ Γ'

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ


ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Το θέμα προσεγγίζεται με τη μέθοδο project, σε συνδυασμό με τη βιωματική μάθηση.

  • Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες με βάση κοινωνιόγραμμα της τάξης. Κάθε ομάδα διάλεξε ελεύθερα το όνομά της και το σήμα της
  • Αξιοποιούμε το υλικό που φέρνουν τα παιδιά
  • Γίνεται διαθεματική προσέγγιση
  • Τα παιδιά φτιάχνουν σήματα με χαρτόνι και φτιάχνουμε στην τάξη το "δέντρο της κυκλοφοριακής αγωγής"
  • Φτιάχνουν το "Λεξιλόγιο Όρων"
  • Φτιάχνουν ακροστιχίδες και συντάσσουν επιστολές
  • Γράφουν ιστορίες με λέξεις από το "Λεξιλόγιο Όρων"
  • Δραματοποιούν τις ιστορίες αυτές
  • Δημιουργούν και λύνουν δικά τους προβλήματα μαθηματικών
  • Παίζουν επιτραπέζια και φτιάχνουν τη μακέτα του δικού τους κυκλοφοριακού πάρκου
  • Μαθαίνουν πληροφορίες όπως:
    ....την εφεύρεση του τροχού (πού; πώς; πότε;),
    ....για τα πρώτα τροχοφόρα,
    ....για την εξέλιξή τους,
    ....για την κατασκευή των δρόμων




  • H Δασκάλα της Γ' τάξης
    Μπάτζου Παναγιώτα.
    Copyright 2003: Ευθυμίου Αλέξανδρος