ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Το θέμα προσεγγίζεται με τη μέθοδο project, σε συνδυασμό με τη βιωματική μάθηση.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες με βάση κοινωνιόγραμμα της τάξης. Κάθε ομάδα διάλεξε ελεύθερα το όνομά της και το σήμα της
Αξιοποιούμε το υλικό που φέρνουν τα παιδιά
Γίνεται διαθεματική προσέγγιση
Τα παιδιά φτιάχνουν σήματα με χαρτόνι και φτιάχνουμε στην τάξη το "δέντρο της κυκλοφοριακής αγωγής"
Φτιάχνουν το "Λεξιλόγιο Όρων"
Φτιάχνουν ακροστιχίδες και συντάσσουν επιστολές
Γράφουν ιστορίες με λέξεις από το "Λεξιλόγιο Όρων"
Δραματοποιούν τις ιστορίες αυτές
Δημιουργούν και λύνουν δικά τους προβλήματα μαθηματικών
Παίζουν επιτραπέζια και φτιάχνουν τη μακέτα του δικού τους κυκλοφοριακού πάρκου
Μαθαίνουν πληροφορίες όπως:
....την εφεύρεση του τροχού (πού; πώς; πότε;),
....για τα πρώτα τροχοφόρα,
....για την εξέλιξή τους,
....για την κατασκευή των δρόμων