ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Το θέμα προσεγγίζεται με τη μέθοδο project, σε συνδυασμό με τη βιωματική μάθηση.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες με βάση κοινωνιόγραμμα της τάξης. Κάθε ομάδα διάλεξε ελεύθερα το όνομά της και το σήμα της
Αξιοποιούμε το υλικό που φέρνουν τα παιδιά
Γίνεται διαθεματική προσέγγιση
Η αποκόμιση βασικών γνώσεων για να κυκλοφορούμε με ασφάλεια
Η κατανόηση της σημασίας που έχει η εφαρμογή κανόνων καθημερινής συμπεριφοράς για την αποφυγή των ατυχημάτων
Διαμόρφωση απόψεων και στάσεων σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής
Ενεργοποίηση των μαθητών και των φορέων προς την κατεύθυνση της πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων.