|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
....Στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης τα παιδιά της Δ' τάξης ασχολήθηκαν με το θέμα: «Ο κόσμος της θάλασσας». ....Καταρχήν προτάθηκαν διάφορα θέματα από τα παιδιά και μετά από ψηφοφορία επέλεξαν το παραπάνω θέμα. μαστε η πρώτη ομάδα εργασίας και το θέμα με το οποίο ασχοληθήκαμε είναι η παρουσίαση του προγράμματος. |
|
ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
....Στη συνέχεια με το κριτήριο της ομαδοποίησης «κοινωνιόγραμμα» χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες που ήταν ανεξάρτητες από άποψη φύλου και επίδοσης στα μαθήματα.
....Οι μαθητές/τριες βρήκαν για την ομάδα τους ένα όνομα και ζωγράφισαν το σήμα τους. Δεν θεωρήθηκε απαραίτητο να οριστεί αρχηγός σε κάθε ομάδα. |
ΣΤΟΧΟΙ |
...ΓΕΝΙΚΟΙ |
....Μερικοί από τους στόχους του προγράμματος που τέθηκαν ήταν:
....Oι στόχοι ανακοινώθηκαν στα παιδιά πιστεύοντας, πως είναι σημαντικό να γνωρίζουν για ποιο λόγο κάνουν κάποια δραστηριότητα και τι θα μάθουν από αυτήν. |
ΣΤΟΧΟΙ |
ΕΙΔΙΚΟΙ |
....Οι ειδικοί στόχοι του προγράμματος που τέθηκαν ήταν:
|
|
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ |
....>>Ομαδική Εργασία. ....>>Διαθεματική Προσέγγιση. ....>>Οι αποφάσεις παίρνονται σε συλλογικό επίπεδο με απόφαση της πλειοψηφίας. Κάθε πρόταση κατατίθονταν με επιχειρήματα και εφόσον γινόταν αποδεκτή από την πλειοψηφία περνούσαμε στην υλοποίησή της.
|
|
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ |
....Τα υποθέματα με τα οποία ασχολήθηκαν οι ομάδες ήταν:
|
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
....Ομαδικό σκέφτομαι και γράφω με θέμα «Μια εξερεύνηση στο βυθό της θάλασσας». ....Δημιουργία ποιήματος. ....Προβλήματα στα μαθηματικά με στοιχεία του θέματος. ....Ασκήσεις στη γλώσσα με λεξιλόγιο σχετικό με το θέμα. ....Ζωγραφιές μαθητών/τριών με τον τίτλο «Ο βυθός της θάλασσας». |
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ |
Σκέφτομαι και γράφω "Μια εξερεύνηση στο βυθό της θάλασσας" ........Μια ηλιόλουστη μέρα σκεφτήκαμε με τους συμμαθητές μας, να πάμε στην παραλία για να κάνουμε μπάνιο. Δημήτρης, Κορίνα, Μαρία, Χρήστος
|
H Δασκάλα της τάξης |
© Copyright
2004:Ευθυμίου
Αλέξανδρος |