ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ |
|
.....Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης, θελήσαμε να ασχοληθούμε με τις 4 εποχές. Ξεκινώντας από το φθινόπωρο, προσπαθήσαμε να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία αυτής της εποχής. |
Αρχίσαμε με τα φρούτα και τους καρπούς
του φθινοπώρου.
|
Μιλήσαμε για τα φυλλοβόλα δέντρα φέρνοντας
φύλλα από αυτά, με σκοπό να τα επεξεργαστούμε μέσα στην τάξη.
|
Είπαμε για τις αγροτικές δουλειές της εποχής αυτής, πώς γίνονταν άλλοτε και πώς γίνονται τώρα. Αφιερώσαμε κάποιες διδακτικές ώρες του προγράμματος στον τρύγο με τα έθιμα του λαού μας γύρω από τη διαδικασία παραγωγής του κρασιού. Δουλεύοντας σε ομάδες προτείναμε την εργασία "Χρώματα του Φθινοπώρου" όπου τα παιδιά ζωγράφισαν φυσικά τοπία με φθινοπωρινά χρώματα και στο τέλος προσπάθησαν να εκφραστούν μέσα από το χορό ακούγοντας το μουσικό κομμάτι "Φθινόπωρο" του Vivaldi. |
|
Tέλος με πολύ μεγάλο
ενθουσιασμό παρουσιάσαμε στο σχολείο μας ένα θεατρικό αφιερωμένο στα
καιρικά φαινόμενα
και στον τρύγο. .... Συμμετείχαν όλα τα παιδιά και πραγματικά το χάρηκαν πολύ. |
H Δασκάλα της Α' τάξης Αγγίσταλη Σταματία. |